Powitanie uczestników. Wiesław Czerniec – Prezes Polskiej Federacji Turystyki Wiejskiej „GG”
Zarządzanie terytorialnymi markami turystycznymi w Polsce w świetle realizacji projektu ” Polskie Marki Turystyczne”- Marek Sołtysiak- departament Turystyki
Konkurs ” Na wsi najlepiej” jako narzędzie kreowania marki turystyki wiejskiej- Przedstawiciel POT
Trendy konsumenckie w odniesieniu do oferty turystyki wiejskiej na podstawie doświadczeń serwisu www.slowhop.com- Aleksandra Klonowska-Szałek
Wdrażanie marki regionalnej dla wyrobów, produktów, usług i doznań oraz Szlaku Tradycji Śląska Cieszyńskiego i Górnych Kisuc- Leszek Richter
Cechy markowego produktu turystyki wiejskiej- dr. hab. Magdalena Kachniewska, prof.SGH w Warszawie
Dobre praktyki zarządzania marką w turystyce wiejskiej : Gospodarstwo agroturystyczne ” Pod Jabłonią”- Katarzyna Siwiec, „W Krainie Rumianku”- Gabriela Bilkiewicz, Grażyna Łańcuck- Stowarzyszenie Aktywizacji Lubelskiego